عشق فقط عشق علی رهبر فقط سید علی
ولایت ، سیاسی ، فرهنگی ، شهدا ، تفریحی ، دل نوشته ، اطلاع رسانی



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 23 / 8 / 1391برچسب:, توسط مسعود



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ شنبه 23 / 8 / 1391برچسب:, توسط مسعود

 

بسم‌اللّه‌الرّحمن‌الرّحیم‌

الحمد للّه ربّ العالمین و صلوات اللّه و سلامه على الرّسول الأعظم الأمین و على آله المطهّرین المنتجبین و صحبة المیامین.

موسم حج، سرشار از رحمت و برکت، فرا رسید و بار دیگر سعادتمندانى را که شرف حضور در این میعاد نورانى یافته‌اند، در معرض فیض الهى قرار داد. اینجا، زمان و مکان، یکایک شما حج‌گزاران را به ارتقاء معنوى و مادى فرا میخواند. اینجا، مرد و زن مسلمان، با دل و زبان، دعوت خداى بزرگ به صلاح و رستگارى را لبیک میگویند. اینجا، همه فرصت مى‌یابند که برادرى و یکرنگى و پرهیزگارى را تمرین کنند. اینجا، اردوگاه تربیت و تعلیم است؛ نمایشگاه وحدت و عظمت و تنوع امت اسلامى است؛ آوردگاه مبارزه با شیطان و طاغوت است. اینجا را خداى حکیم و قدیر، جایگاهى قرار داده است که مؤمنان، منافع خویش را در آن مشاهده خواهند کرد. آنگاه که ما چشم خرد و عبرت را بگشائیم، این وعده‌ى آسمانى، همه‌ى گستره‌ى زندگى فردى و اجتماعى ما را فرا میگیرد. ویژگى شعائر حج، در آمیختگى دنیا و آخرت و آمیختگى فرد و اجتماع است. کعبه‌ى بى‌پیرایه و پرشکوه؛ طواف جسمها و دلها بر گرد یک محورِ استوار و ابدى؛ سعى و تلاش مداوم و منظم میان یک مبدأ و منتها؛ کوچ همگانى به عرصه‌هاى رستاخیزىِ عرفات و مشعر، و حال و حضورى که دلها را در این محشر عظیم، صفا و طراوت میبخشد؛ هجوم همگانى براى مقابله با نماد شیطان؛ و آنگاه همگامى همه، از همه جا و همه رنگ و همه گون، در همه‌ى این مراسم پررمزوراز و لبریز از معنى و نشانه‌هاى هدایت... ویژگیهاى انحصارى این فریضه‌ى پرمعنى و پرمضمون است.

 

ادامه مطلب را بخوانید





ادامه مطلب...
...



طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ یک شنبه 4 / 8 / 1391برچسب:, توسط مسعود

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس به نقل از فرانس پرس، وزیر امور اقتصادی و دارایی ایران که برای شرکت در نشست مشترک بانک جهانی و صندوق بین المللی پول به توکیو سفر کرده است هشدار داد غرب هزینه تحریم های خود علیه ایران را پرداخت خواهد کرد.

 

 
 
 
 
 
 
 
 

 
خبرگزاری فارس: وزیر اقتصاد: کشورهای غربی بهای تحریم ایران را خواهند پرداخت

 

شمس الدین حسینی با انتقاد از سیاست تحریم غرب تصریح کرد: تحریم ها بخشی از یک جنگ اقتصادی علیه ایران هستند و در حالی که ایران به سمت تجارت با کشورهای دیگر روی می آورد شرکت های غربی زیان خواهند دید.

وی که در جریان یک مصاحبه مطبوعاتی سخن می گفت افزود: تحریم ها تنها بر اقتصاد ایران تاثیر نمی گذارند بلکه کشورهای دیگر و شرکت های خارجی هم تحت تاثیر تحریم ها قرار می گیرند.

وی در ادامه گفت: ترکیه هم اکنون جای آلمان به عنوان یک شریک تجاری مهم را برای ما گرفته است و چین هم ممکن است سهم ژاپن از بازار ایران را بدست بیاورد.

حسینی هشدار داد: آن هایی که تحریم ها را تحمیل کردند بهای آن را خواهند پرداخت.

 

 منبع: فارس نیوز



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ یک شنبه 21 / 7 / 1391برچسب:, توسط مسعود

به گزارش فارس، دبیرکل حزب‌الله لبنان پنجشنبه شب اعلام کرد، پرواز هواپیمای شناسایی بدون سرنشین که صدها کیلومتر بر فراز فلسطین اشغالی پرواز کرد، کار مقاومت لبنان بود.

وی گفت: مقاومت لبنان یک فروند هواپیمای شناسایی پیشرفته را از خاک لبنان به سمت دریا ارسال کرد و آن را صدها کیلومتر بر فراز دریا به پرواز درآورد و سپس اقدامات آهنین و پولادین دشمن را درهم شکست و به آن نفوذ کرد و از جنوب فلسطین وارد شد و برافراز بسیاری از مراکز مهم قبل از اینکه نیروی هوایی اسرائیل آن را شناسایی کند، پرواز کرد.

«عبدالرحیم مراد» وزیر دفاع سابق لبنان در گفت‌و گو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری فارس به بررسی این دستاورد حزب‌الله لبنان در ارسال پهپاد شناسایی به عمق فلسطین اشغالی پرداخت.

وی گفت: ما معتقدیم که این اقدام حزب‌الله اقدامی خارق‌العاده بود که نتایج آن به نفع لبنان و اعراب بوده و پیام واضحی برای دشمن اسرائیلی و برخی گروه‌ها در لبنان دارد.

عبدالرحیم مراد گفت: این اقدام حزب‌الله به اسرائیل هشدار می‌دهد در صورتی که در آینده به لبنان تجاوز کند با پاسخ قدرتمندانه حزب‌الله مواجه خواهد شد.

وزیر دفاع سابق لبنان تاکید کرد از این دستاورد حزب‌الله لبنان استقبال می‌کنیم و این دستاورد بر سخنان «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان صحه می‌گذارد که مقاومت دارای تسلیحات گوناگونی است که هنوز اعلام نشده است.

وی از نقش ایران نیز در ساخت این پهپاد قدردانی کرد و گفت: ایران بود که این پهپاد را تولید کرده و جوانان متخصص لبنانی اقدام به مونتاژ آن کردند.

عبدالرحیم مراد تصریح کرد، اقدامی که حزب‌الله در نفوذ به عمق اسرائیل انجام داد برای ما رویای دور دستی بود این در حالی است که کشورهای عربی بارها با اسرائیل درگیر شدند اما دستاوردی به همراه نداشته است.

وزیر دفاع سابق لبنان تاکید کرد همانطور که اسرائیل هواپیماهای شناسایی به داخل لبنان و دیگر مناطق می‌فرستد، مقاومت لبنان نیز هم اکنون می‌تواند هواپیماهای شناسایی بر فراز مناطق فلسطین اشغالی به پرواز درآورد. 

 منبع: فارس نیوز



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ یک شنبه 21 / 7 / 1391برچسب:, توسط مسعود

به گزارش فارس به نقل از روزنامه انگلیسی تلگراف سازنده فیلم موهن از ورود به کشور انگلیس منع شده است.

گفته شده است بیم آن می‌رود ورود وی به کشور انگلیس موجب ایجاد ناآرامی در این کشور شود.

فیلم موهن به ساحت نورانی پیامبر اسلام(ص) موجب ایجاد ناآرامی‌هایی در کشورهای مسلمان‌نشین شد که در خلال آن ده‌ها نفر کشته شدند.

«مارک باسلی یوسف»، 55 ساله که سازنده این فیلم است، روز گذشته در دادگاهی در آمریکا حاضر شد، اما به خاطر اتهاماتی غیر از محتوای فیلم یا دامن زدن به ناآرامی در کشورهای مختلف محاکمه شد.

«مارک باسلی یوسف» که دو سال پیش به قید التزام از زندان آزاد شده بود متهم شده که شرایط آزادی به قید التزام را رعایت نکرده است.

دو سال پیش مقرر شده بود «باسلی یوسف» تحت هیچ شرایطی بدون اجازه مأمور تعقیبش از اسامی مستعار استفاده نکند، حال آنکه وی پس از انتشار فیلم موهن حداقل از سه نام مستعار (سام باسیل، ناکولا باسلی ناکولا و باسلی یوسف) استفاده کرده است.

طبق گزارش رسانه‌های آمریکایی، در دادگاه روز گذشته باسلی یوسف 8 دعوی علیه وی مطرح شد که هیچیک ارتباطی به محتوای فیلم موهن نداشتند.

یک مقام انگلیسی به روزنامه دیلی‌تلگراف گفته است به خاطر دغدغه‌های امنیتی دو تن از سازندگان این فیلم از ورود به خاک کشور انگلیس منع شده‌‌اند.

این مقام انگلیسی اشاره‌ای به نام این افراد نکرده است و گفته است دولت انگلیس بابت این اقدام نیازی به معذرت‌خواهی از این افراد که ورودشان می‌تواند باعث ایجاد خشونت شود، نمی‌‌بیند.

 منبع:  فارس نیوز



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ یک شنبه 21 / 7 / 1391برچسب:, توسط مسعود

فرمانده معظم کل قوا در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان شمالی:

 


 
خبرگزاری فارس: اهل تجاوز نیستیم اما در مقابل هیچ تعرضی کوتاه نمی‌آییم
 
 
 

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا در ابتدای ورود به پادگان تیپ پیاده حضرت جواد الائمه علیه‌السلام، در محل یادمان شهدا حضور یافتند و با قرائت فاتحه، علو درجات شهدای دفاع مقدس را مسئلت کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سپس از یگان‌های حاضر در میدان سان دیدند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سخنانی در این مراسم، نیروهای مسلح را مایه امنیت خاطر ملت و مصونیت ساز در مقابل توهمات تجاوزکارانه بیگانگان دانستند و تأکید کردند: ملت ایران به پیروی از تعالیم اسلام اهل تجاوز و تعرض نیست اما در مقابل هیچ تجاوزی نیز کوتاه نخواهد آمد.

ایشان با تأکید بر اینکه انگیزه سلطه‌گران برای جنگ افروزی، فروش سلاح و رونق بخشیدن به صنایع نظامی وابسته به سرمایه‌داران است، افزودند: تنها عاملی که موجب تضعیف انگیزه جنگ افروزی قدرت طلبان و یا از بین رفتن این انگیزه می شود، آمادگی عمومی ملت و آمادگی دفاعی نیروهای مسلح است.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: احساس آمادگی عمومی در ملت ایران بویژه جوانان، امروز بیش از هر زمان دیگر است و نیروهای مسلح نیز بسیار آماده‌تر و تواناتر از گذشته هستند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یاد خدا و معنویت را عامل اصلی افزایش توانایی و قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح دانستند و تأکید کردند: پیروزی رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس و شکست ارتش به ظاهر قدرتمند و مجهز و مدعی رژیم صهیونیستی در جنگ های 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه بهترین نمونه‌ها از تأثیر معنویت در افزایش قدرت و توان دفاعی هستند.

ایشان افزودند: ملت ایران امروز بیش از هر زمان دیگر در مقابل دشمنان، احساس قدرت می کند و این احساس متکی بر واقعیات است.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم حفظ و تقویت قدرت آمادگی ملت و نیروهای مسلح، خاطرنشان کردند: آمادگی و روحیه پای کار بودن ملت ایران و نیروهای مسلح، آنچنان هیبتی بوجود آورده است که اجازه گمان و توهم تجاوز را نیز به دشمن نخواهد داد.

پیش از بیانات فرمانده کل قوا، سردار سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توانایی های نیروهای مسلح بویژه نیروهای سپاه گفت: سپاه ضمن رصد دائمی تهدیدها، آمادگی دفاعی و بازدارندگی خود را با ترکیب نیروی حرفه‌ای زمینی و بسیج، گسترش برد موشکی و افزایش توان دفاعی و تهاجمی در دریا، بسیار افزایش داده و به سطح بازدارندگی راهبردی رسانده است.

 

منبع:  http://www.farsnews.com

 

 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ یک شنبه 21 / 7 / 1391برچسب:, توسط مسعود

به گزارش فارس، رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی که پیشتر با نگرانی پیش‌بینی می‌کردند که با توجه به اطلاعات موجود احتمالا پهپاد نفوذ کرده به سرزمین‌های اشغالی از سوی حزب الله لبنان هدایت می‌شده است، با شنیدن سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مورد پذیرش مسئولیت نفوذ پهپاد ایوب به سرزمین های اشغالی در سکوت مرگباری فرو رفته‌اند.

این رسانه‌ها تنها بخش‌هایی از سخنرانی سید حسن نصرالله را منتشر کرده و اعلام کردند که این حزب مسئولیت نفوذ پهپاد خود به سرزمین های اشغالی را بر عهده گرفته است، اما هیچ واکنش یا حاشیه زنی به این اظهارات از خود نشان ندادند.

روزنامه الاخبار لبنان با اشاره به این مطلب نوشت که ناظران نظامی رسانه های صهیونیستی تصمیم گرفته‌اند که هیچ واکنشی از سوی رسانه‌ها نسبت به این موضوع مطرح نشود و در همین راستا بیشتر تحلیلگران و نویسندگان صهیونیست در صفحه‌های تلویزیون این رژیم حاضر نمی شوند و هیچ مطلبی را در سایت‌ها و روزنامه‌های عبری زبان نمی‌نویسند.

خبرنگاران صهیونیست در مورد اظهارت نصرالله تنها به ذکر این نکته بسنده کرده‌اند که اطلاعات ارائه شده از سوی سید حسن نصرالله تازگی ندارد و مطالبی است که سازمان جاسوسی اسرائیل نیز از آنها مطلع بوده است. البته باید گفت اظهارات این خبرنگاران از اطلاع سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی از وجود این پهپاد اگر به دوره قبل از نفوذ پهپاد ایوب به لبنان مربوط شود، با توجه به شوکه شدن آنها از ورود این پهپاد به سرزمین های اشغالی دروغ محض است، اما اگر منظور خبرنگار صهیونیست از این سخن اطلاعات آنها بعد از نفوذ این پهپاد به سرزمین های اشغالی باشد، باید گفت که چنین اطلاعات دیرهنگامی عملا فایده‌ای نخواهد داشت.

تحلیلگر مسایل نظامی در شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی با اشاره به این سکوت خبری رسانه‌ها در مورد این پهپاد گفت که آنها در اسرائیل نمی‌خواهند بیش از حد لزوم در مورد این مطلب سخن بگویند، این یعنی اینکه در واکنش به اظهارات سید حسن نصرالله سکوت اختیار کنند.

ایرانی بودن این پهپاد نیز موضوعی است که باعث افزایش سکوت رسانه های صهیونیست شده است، چرا که برخی گزارش‌های اطلاعاتی صهیونیست‌ها در روزهای اخیر با تردید مدعی بودند که این پهپاد ساخت روسیه است، چرا که با قدرت بالای تکنولوژیکی تولید پهپادها در این کشور مطابقت دارد، به عنوان مثال توان تکنولوژیکی بالای این پهپاد موجب شده بود صهیونیست‌ها دو بار در هدف قرار دادن آن شکست بخورند و بار سوم بود که تلاش آنها برای ساقط کردن این پهپاد موفقیت آمیز بود.

 



...


طبقه بندی: <-CategoryName->
نوشته شده در تاریخ یک شنبه 21 / 7 / 1391برچسب:, توسط مسعود
صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 21 صفحه بعد